Nieuws in 2013

Aenit Jubileum


25 jaar visualisatie van inhoud.


Met deze leidraad organiseerden wij ons 25 jarig jubileum in onze eigen bedrijfsruimte.

Bijna 70 relaties waren aanwezig tijdens ons minisymposium op 22 mei.

Wij hadden gekozen voor het thema identiteit.

Na ontvangst kregen de gasten in een viertal onderdelen een inhoudelijk programma rondom dit thema.

Jac Engelen opende met een historisch overzicht van Aenit en de veranderende identiteit. Grootste verandering voor Aenit is de overgang van de grootschalige concepten naar veel soloproducties uitgevoerd door Jac.

In deze producties speelt sinds 2005 de magie een steeds grotere rol.

Boekpresentaties, dagvoorzitterschap, beurspresentaties, tablemagic tijdens diners: zeer verschillend qua aanpak, maar altijd vanuit een toegepaste inhoudelijkheid.


Gastspreker Tibor van Bekkum (partner bij bureau Valuebridge) hield vanuit zijn specialisme: merkpositionering & identiteit het publiek een spiegel voor.

Met veel praktijkvoorbeelden gaf hij de gasten ruimte om naar hun eigen organisatie te reflecteren.


Middels een kennisquiz over Aenit werd de gasten een mogelijkheid geboden hun kennis over Aenit te vergroten.

Romy Hoytink won het door Hotel Groot Warnsborn aangeboden weekendarrangement.

Met een mooie literaire bijdrage omlijst, boden bestuur en adviseurs van Aenit aan Elly Kerker en Jac Engelen een drietal prachtige houtskooltekeningen aan gemaakt door kunstenaar Rob Polak.


Onder het genot van lekkere hapjes en drankjes was er na dit programma nog ruimschoots gelegenheid voor onderling contact.


ACS Audiovisual Solutions en Cygnea maakten deze bijeenkomst ook technisch mogelijk. Bijzonder aspect aan de catering was wel dat bestuurders en adviseurs vanuit hun persoonlijke identiteit een gerecht hadden gemaakt dat de gasten zich goed lieten smaken.

Zie ook het verslag van Congreswereld




Contact: